جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

دستبند النگویی جواهری نقره طرح پلنگی Ds-n222

دستبند النگویی جواهری نقره طرح پلنگی Ds-n222 از سری زیورآلات نقره با طراحی خاص است که دارای عیار 925 و آبکاری طلا است و بدون تغییر رنگ می باشد. این دستبند به صورت جواهری است و نگین های بر روی آن از نوع برلیان اتمی می باشند که دارای شفافیت و درخشندگی فوق العاده بالایی هستند و نگین کاری آنها به صورت باگت و بدون ریزش می باشد همچنین رنگ نگین های به کار رفته در این دستبند به رنگهای مشکی، رزگلد و  کریستالی سفید رنگ می باشد.

دستبند النگویی جواهری نقره طرح پلنگی Ds-n222 دارای قفل جعبه ای و دو عدد گیره جهت محکم شدن قفل می باشد و شما عزیزان نگرانی از بابت باز شدن ناگهانی این دستبند نخواهید داشت. دستبند النگویی جواهری نقره طرح پلنگی Ds-n222 با طرح زیبا و کیفیت فوق العاده بالا می تواند یکی از گزینه های خرید دستبند نقره زنانه محسوب شود و به عنوان هدیه ای مناسب برای مادر، خواهر، دوست و … در نظر گرفته شود. 

دستبند النگویی جواهری نقره طرح پلنگی Ds-n222 می تواند برای سال های سال بر روی دستان شما بدرخشد و جایگزین مناسبی برای طلا باشد به شرطی که به درستی مراقبت و نگهداری شود از همین رو توصیه می شود با مطالعه نحوه مراقبت و نگهداری از زیورآلات به صورت اصولی از دستبند زنانه مراقبت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.