جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق خراسانی اصل rg-n237

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق خراسانی اصل rg-n237 از سری زیورآلات مردانه می باشد که از فلز نقره با عیار 925 ساخته شده است. این انگشتر به دلیل کیفیت ساخت بالا بدون تغییر رنگ می باشد و در مقابل رطوبت نیز مقاوم می باشد. این انگشتر به صورت دست ساز می باشد و طرح های بر روی آن به صورت برجسته می باشند.

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق خراسانی اصل rg-n237 را می توان با انواع زیورآلات دیگر نظیر ساعت مردانه و یا گردنبند مردانه ست کرد و مورد استفاده قرار داد. نگین به کار رفته در این انگشتر از نوع عقیق اصل خراسانی می باشد که جلوه ای خاص به انگشتر بخشیده است. برای تشخیص اصل بودن سنگ عقیق می توانید از آموزش تشخیص سنگ عقیق اصل از تقلبی استفاده نمایید.  این انگشتر را می توان در مناسبت های مذهبی، دورهمی های دوستانه و یا ب صورت روزانه مورد استفاه قرار داد. این انگشتر می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال خرید انگشتر مردانه با سنگ عقیق اصل هستند.

انگشتر نقره مردانه با نگین عقیق خراسانی اصل rg-n237 جزو زیورآلات بادوام است و سالیان سال می تواند بر روی دستان شما بدرخشد  و شما را از خرید انگشتر نقره جدید بی نیاز کند به شرطی که به صورت اصولی مراقبت و نگهداری شود. لازم به ذکر است برای تعیین سایز  می توانید از آموزش تعیین سایز انگشتر کمک بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.