جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

حلقه ست نقره پرنگین طرح پر Rg-n195

حلقه ست نقره پرنگین طرح پر Rg-n195 یکی دیگر از زیورآلات ست  نقره می باشد که دارای عیار نقره ۹۲۵ است. این انگشتر در مقابل تغییر رنگ مقاوم است و بر روی پوست نیز ایجاد حساسیت نمیکند.این ست کاملا طرح طلا بوده و برای افرادی که قصد دارند حلقه های خود را از اجناس نقره انتخاب کنند بسیار مناسب است.

حلقه ست نقره پرنگین طرح پر Rg-n195 دارای طراحی شیک بوده و بر روی تاج آن طرحی مانند پر وجود دارد که پوشیده شده با نگینهای برلیان اتمی ظریف و زیبا می باشد که موجب زیبایی این کار شده است و آنرا تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید حلقه نامزدی کرده است. این انگشتر را می توان به صورت روزانه مورد استفاده قرار دارد و با انواع دستبند و گردنبند ست کرد. 

حلقه ست نقره پرنگین طرح پر Rg-n195 نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارد تا در طول زمان تغییر رنگ ندهد و از درخشندگی آن کاسته نشود از همین رو توصیه می شود با مطالعه مقاله مربوط به نحوه نگهداری از زیورآلات به طور درست و اصولی از این ست مراقبت و نگهداری نمایید. قبل از اقدام به خرید آگاهی از سایز انگشتر الزامی میباشد که بدین منظور می توانید از آموزش نحوه تعیین سایز انگشتر کمک بگیرید. 

وزن تقریبی حلقه ها ۷ گرم می باشد

دستبند چرم مردانه massimo dutti با رویه استیل مشکی و رزگلد ds-n183

دستبند چرم مردانه massimo dutti با رویه استیل مشکی و رزگلد ds-n183 از سری زیورآلات چرم مردانه است که به صورت دستبند دو ردیفه می باشد. رویه اصلی دستبند از فلز استیل که مقاوم در برابر تغییر رنگ و رطوبت است ساخته شده و نام  massimo dutti بر روی آن حک شده است. چرم این دستبند از نوع چرم های مرغوب و ساده  و دارای طولی به اندازه ۴۱ سانتی متر است که به صورت دولا مورد استفاده قرار می گیرد.

دستبند چرم مردانه massimo dutti با رویه استیل مشکی و رزگلد ds-n183 دارای قفل جعبه ای مشکی است که کار باز و بسته کردن دستبند را راحت می کند. این دستبند می تواند به عنوان هدیه ای مناسب برای همسر، برادر، دوست و .. . در مناسبت های مختلف باشد همچنین این دستبند قابلیت ست کردن با انواع انگشتر مردانه را دارد  که میتواند ست مردانه زیبایی محسوب شود.

مراقبت و نگهدرای درست از هر زیورآلاتی اعم از فلزی یا چرمی سبب حفظ زیبایی و درخشندگی آنها خواهد شد و از پوسیدگی و کدر شدن و از بین رفتن آنها جلوگیری میکند بدین منظور توصیه می شود به نکاتی که در مقاله نحوه نگهداری از زیورآلات گفته شده توجه فرمایید.

همچنین لازم به ذکر است که ایت دستبند به صورت فری سایز است و برای آموزش تغییر سایز دستبند های مردانه حتما مقاله “نحوه تغییر سایز دستبند” را مطالعه فرمایید.

سمبل ماه تولد و علامت مخصوص هر ماه

شاید شما عزیزان نیز چیزهایی در مورد سمبل ماه تولد و علامت مخصوص هر ماه شنیده باشید و اینکه امروزه از نشانه های ماه های مختلف در وسایل زیادی از جمله دستبند،گردنبند، جاکلیدی و وسایلی از این قبیل استفاده می کنند. آیا میدانید سمبل ماه تولد شما چیست؟ این نمادها به هزاران سال پیش بازمیگردد و طبق تحقیقات گذشتگان این نمادها را از ترکیب صور فلکی با ویژگی های اخلاقی متولدین ماه های مختلف ترکیب کرده اند و سمبل ها را خلق نموده اند،نام این نماد ها زودیاک است و اکثر آن ها در یونان باستان بوجود آمدند .. در این مقاله قصد معرفی این سمبل ها را داریم.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه فروردین

سمبل ماه فروردین حیوان قوچ است و عنصر وجودشان آتش . همچنین رز سرخ ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه فروردین معروف به نوزاد طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مارس (مریخ) است . رنگ محبوب متولید ماه فروردین قرمز و صورتی روشن و عدد خوش یمنشان ۹ است . متولدین ماه فروردین شخصیت کاردینالی دارند و “من هستم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ ماه تولد فروردین می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه اردیبهشت

سمبل ماه اردیبهشت حیوان گاو نر است و عنصر وجودشان خاک . همچنین رز صورتی ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه اردیبهشت معروف به طفل شیرخوار طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . رنگ محبوب متولید ماه اردیبهشت آبی آسمانی ، صورتی بنفش و عدد خوش یمنشان ۶ است . متولدین ماه اردیبهشت شخصیت ثابتی دارند و “همه چیز مال من است” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه خرداد

سمبل ماه خرداد دوقولوها است و عنصر وجودشان هوا . همچنین کاملیا ، گل محبوبشان است و روز چار شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه خرداد معروف به کودک طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مرکوری (عطارد) است . رنگ محبوب متولید ماه خرداد زرد ، سبز ، آبی و عدد خوش یمنشان ۵ است . متولدین ماه خرداد شخصیت راوی دارند و “من فکر می کنم ” شعار آن هاست . میتوانید با ترکیب نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد خرداد هدیه ای زیبا برای متولدین خرداد خلق کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه تیر

سمبل ماه تیر حیوان خرچنگ است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز دوشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه تیر معروف به تازه بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ماه است . رنگ محبوب متولید ماه تیر سایه ای از رنگ های خاکستری و آبی و سبز و عدد خوش یمنشان ۲ است . متولدین ماه تیر شخصیت کاردینالی دارند و “من احساس می کنم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ این ماه به مطلب سنگ ماه تولد مراجعه کنید

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش . همچنین آفتابگردان ، گل محبوبشان است و روز یکشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه مرداد معروف به جوان طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها خورشید است . رنگ محبوب متولید ماه مرداد رنگ های غروب خورشید و عدد خوش یمنشان ۱ است . متولدین ماه مرداد شخصیت ثابتی دارند و “من اراده می کنم” شعار آن هاست . سنگ مرداد ماهی ها را در مقاله سنگ ماه تولد جستجو کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه شهریور

سمبل ماه شهریور فرشته است و عنصر وجودشان خاک . همچنین Forgetmenot ، گل محبوبشان است و روز چهارشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه شهریور معروف به بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ولکان و مرکوری است .  رنگ محبوب متولید ماه شهریور سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای و عدد خوش یمنشان ۵ است . متولدین ماه شهریور شخصیت راوی دارند و “من تجزیه و تحلیل می کنم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ ماه تولد شهریور می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه مهر

سمبل ماه مهر ترازو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین رز سفید ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه مهر معروف به “با آرمان و ازدواج” هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . رنگ محبوب متولید ماه مهر بژ و قهوه ای و عدد خوش یمنشان ۶ است . متولدین ماه مهر شخصیت کاردینالی دارند و “من تعادل برقرار می کنم” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه آبان

سمبل ماه آبان حیوان عقرب است و عنصر وجودشان آب . همچنین ارکیده و رازقی ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آبان معروف به “با آمان ها” هستند و ستاره حاکم آن ها پلوتو است . رنگ محبوب متولید ماه آبان قرمز تیره و عدد خوش یمنشان ۹ است . متولدین ماه آبان شخصیت ثابتی دارند و “من آرزو میکنم” شعار آن هاست . میتوانید با ترکیب نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد آبان هدیه ای زیبا برای متولدین آبان خلق کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه آذر

سمبل ماه آذر اسب با سیمای انسان است و عنصر وجودشان آتش . همچنین میخک ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آذر معروف به “با آرمان کسب اطلاعات” هستند و ستاره حاکم آن ها ژوپیتر (مشتری) است . رنگ محبوب متولید ماه آذر ارغوانی و عدد خوش یمنشان ۳ است . متولدین ماه آذر شخصیت راوی دارند و “من میبینم” شعار آن هاست . سنگ ماه تولد آذر را در مقاله“سنگ ماه تولد من چیه؟” جستجو کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه دی

سمبل ماه دی حیوان بز است و عنصر وجودشان خاک . همچنین ماگنولی ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه دی معروف به “با آرمان تجربه کردن” هستند و ستاره حاکم آن ها ساترن(زحل) است . رنگ محبوب متولید ماه دی ماگنولی و عدد خوش یمنشان ۸ است . متولدین ماه دی شخصیت کاردینالی دارند و “من به کار میگیرم” شعار آن هاست . دی ماهی های عزی،سنگ ماه تولد خود را با مراجعه به مقاله “سنگ ماه تولد” مشخص کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه بهمن

سمبل ماه بهمن مرد و دلو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین نرگس ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه بهمن معروف به “با آرمان ایده آلیستی” هستند و ستاره حاکم آن ها اورانوس است . رنگ محبوب متولید ماه بهمن آبی آسمانی و عدد خوش یمنشان ۴ است . متولدین ماه بهمن شخصیت ثابتی دارند و “من می دانم” شعار آن هاست . متولدین بهمن می توانند با مراجعه به مطلب “سنگ تولد” سنگ ماه تولد خود را تعیین کنند

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه اسفند

سمبل ماه اسفند حیوان ماهی است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه اسفند معروف به “با آرمان تفویض” هستند و ستاره حاکم آن ها نپتون است . رنگ محبوب متولید ماه اسفند سایه آبی و سبز دریایی و عدد خوش یمنشان ۷ است . متولدین ماه اسفند شخصیت راوی دارند و “من باور دارم” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی RG-N184

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی RG-N184  از سری زیورآلات زنانه است که از فلز نقره می باشد و عیار آن ۹۲۵ است. این انگشتر محصول کشور تایلند است و در مقابل تغییر رنگ و رطوبت به شدت مقاوم است. نگین های به کار رفته در این انگشتر به صورت میکرو و اتمی می باشند که درخشش و زیبایی فوق العاده بالایی را دارا می باشند. همچنین نگین کاری این انگشتر به صورت باگت است و بدون ریزش نگین می باشند.

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی RG-N184 را می توان یک انگشتر نقره زنانه شیک و خاص محسوب کرد که می تواند جای جواهرات گرانقیمت شما را بگیرد. این انگشتر قابلیت ست شدن با انواع گردنبند نقره و دستبند نقره را دارا می باشد و همواره می تواند جزو اولویت های خرید انگشتر نقره زنانه محسوب شود. 

مراقبت و نگهداری درست و اصولی از انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی RG-N184 باعث خواهد شد تا انگشتر در طول زمان کدر نشود و درخشندگی و زیبایی خود را حفط کند از همین رو توصیه می شود با مطالعه مقاله مربوط به نحوه نگهداری از زیورآلات از کدر شدن آن در بلند مدت جلوگیری نماییم.

 لازم به ذکر است که قبل از اقدام به خرید اینترنتی انگشتر نقره آگاهی از سایز انگشتر الزامی است که بدین منظور می توانید از نحوه تعیین سایز انگشتر استفاده نمایید.

عکس های بیشتر از انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی RG-N184…

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار 925 تایلندی RG-N184 از نمای روبرو

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار 925 تایلندی RG-N184 از نمای بالا

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار 925 تایلندی RG-N184 از نمای کنار

انگشتر زنانه نقره نگین اتمی عیار ۹۲۵ تایلندی