جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

نیم ست جواهری عروس کلیو با کریستالهای سواروسکی Ns-n202


نیم ست جواهری عروس کلیو با کریستالهای سواروسکی Ns-n202 جزو زیورآلات خاص با طرح جواهر از زیورآلات برند کلیو می باشد که با کریستال های سواروفسکی اصل تزیین شده است. این نیم ست شامل یک گردنبند V شکل دنباله دار با قفل تاشو و یک جفت گوشواره آویزی با قفل گل-میخ (میخی) می باشد. زیبایی و درخشش مثال زدنی این نیم ست آنرا به انتخابی بسیار مناسب برای عروس های با سلیقه تبدیل کرده است. این نیم ست مناسب استفاده با لباس عروس با یقه ی بزرگ می باشد و در صورتی که لباستان یقه ایستاده باشد بهتر است فقط از گوشواره جواهریاستفاده نمایید.

نیم ست جواهری عروس کلیو با کریستالهای سواروسکی Ns-n202 از جنس پالادیوم تقویت شده بدون نیکل می باشد و از این رو ایجاد حساسیت نکرده و مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ دارد. این نیم ست با درخشش بالا و بسیار مقاوم و مستحکم است. طرح این نیم ست بر ظرافت تاکید دارد و نگین انتهایی به شکل اشک و با کریستال سواروفسکی برای جلوه ی هرچه بیشتر این نیم ست در نظر گرفته شده است. 

نیم ست جواهری عروس کلیو با کریستالهای سواروسکی Ns-n202 به سبب طراحی زیبا و دلنشین در کنار کیفیت بالا و ظاهری لوکس می تواند گزینه ای مناسب جهت استفاده به عنوان سرویس عروس و یا استفاده در مراسم رسمی باشد تا از زیبایی این اکسسوری لذت ببرید. توصیه می شود برای حفظ جلا و جلوگیری از افت کیفیت نکات مربوط به نگهداری از زیورآلات را رعایت فرمایید تا مدت ها بتوانید این نیم ست زیبا را مورد استفاده قرار دهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.