جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

سمبل ماه تولد و علامت مخصوص هر ماه

شاید شما عزیزان نیز چیزهایی در مورد سمبل ماه تولد و علامت مخصوص هر ماه شنیده باشید و اینکه امروزه از نشانه های ماه های مختلف در وسایل زیادی از جمله دستبند،گردنبند، جاکلیدی و وسایلی از این قبیل استفاده می کنند. آیا میدانید سمبل ماه تولد شما چیست؟ این نمادها به هزاران سال پیش بازمیگردد و طبق تحقیقات گذشتگان این نمادها را از ترکیب صور فلکی با ویژگی های اخلاقی متولدین ماه های مختلف ترکیب کرده اند و سمبل ها را خلق نموده اند،نام این نماد ها زودیاک است و اکثر آن ها در یونان باستان بوجود آمدند .. در این مقاله قصد معرفی این سمبل ها را داریم.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه فروردین

سمبل ماه فروردین حیوان قوچ است و عنصر وجودشان آتش . همچنین رز سرخ ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه فروردین معروف به نوزاد طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مارس (مریخ) است . رنگ محبوب متولید ماه فروردین قرمز و صورتی روشن و عدد خوش یمنشان ۹ است . متولدین ماه فروردین شخصیت کاردینالی دارند و “من هستم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ ماه تولد فروردین می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه اردیبهشت

سمبل ماه اردیبهشت حیوان گاو نر است و عنصر وجودشان خاک . همچنین رز صورتی ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه اردیبهشت معروف به طفل شیرخوار طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . رنگ محبوب متولید ماه اردیبهشت آبی آسمانی ، صورتی بنفش و عدد خوش یمنشان ۶ است . متولدین ماه اردیبهشت شخصیت ثابتی دارند و “همه چیز مال من است” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه خرداد

سمبل ماه خرداد دوقولوها است و عنصر وجودشان هوا . همچنین کاملیا ، گل محبوبشان است و روز چار شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه خرداد معروف به کودک طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها مرکوری (عطارد) است . رنگ محبوب متولید ماه خرداد زرد ، سبز ، آبی و عدد خوش یمنشان ۵ است . متولدین ماه خرداد شخصیت راوی دارند و “من فکر می کنم ” شعار آن هاست . میتوانید با ترکیب نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد خرداد هدیه ای زیبا برای متولدین خرداد خلق کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه تیر

سمبل ماه تیر حیوان خرچنگ است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز دوشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه تیر معروف به تازه بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ماه است . رنگ محبوب متولید ماه تیر سایه ای از رنگ های خاکستری و آبی و سبز و عدد خوش یمنشان ۲ است . متولدین ماه تیر شخصیت کاردینالی دارند و “من احساس می کنم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ این ماه به مطلب سنگ ماه تولد مراجعه کنید

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه مرداد

سمبل ماه مرداد حیوان شیر است و عنصر وجودشان آتش . همچنین آفتابگردان ، گل محبوبشان است و روز یکشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه مرداد معروف به جوان طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها خورشید است . رنگ محبوب متولید ماه مرداد رنگ های غروب خورشید و عدد خوش یمنشان ۱ است . متولدین ماه مرداد شخصیت ثابتی دارند و “من اراده می کنم” شعار آن هاست . سنگ مرداد ماهی ها را در مقاله سنگ ماه تولد جستجو کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه شهریور

سمبل ماه شهریور فرشته است و عنصر وجودشان خاک . همچنین Forgetmenot ، گل محبوبشان است و روز چهارشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه شهریور معروف به بالغ طبیعت هستند و ستاره حاکم آن ها ولکان و مرکوری است .  رنگ محبوب متولید ماه شهریور سایه ای از خاکستری ، سبز ، نقره ای و عدد خوش یمنشان ۵ است . متولدین ماه شهریور شخصیت راوی دارند و “من تجزیه و تحلیل می کنم” شعار آن هاست . برای اطلاع از سنگ ماه تولد شهریور می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه مهر

سمبل ماه مهر ترازو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین رز سفید ، گل محبوبشان است و روز جمعه روز مبارکشان . متولدین ماه مهر معروف به “با آرمان و ازدواج” هستند و ستاره حاکم آن ها ونوس (زهره) است . رنگ محبوب متولید ماه مهر بژ و قهوه ای و عدد خوش یمنشان ۶ است . متولدین ماه مهر شخصیت کاردینالی دارند و “من تعادل برقرار می کنم” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه آبان

سمبل ماه آبان حیوان عقرب است و عنصر وجودشان آب . همچنین ارکیده و رازقی ، گل محبوبشان است و روز سه شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آبان معروف به “با آمان ها” هستند و ستاره حاکم آن ها پلوتو است . رنگ محبوب متولید ماه آبان قرمز تیره و عدد خوش یمنشان ۹ است . متولدین ماه آبان شخصیت ثابتی دارند و “من آرزو میکنم” شعار آن هاست . میتوانید با ترکیب نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد آبان هدیه ای زیبا برای متولدین آبان خلق کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه آذر

سمبل ماه آذر اسب با سیمای انسان است و عنصر وجودشان آتش . همچنین میخک ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه آذر معروف به “با آرمان کسب اطلاعات” هستند و ستاره حاکم آن ها ژوپیتر (مشتری) است . رنگ محبوب متولید ماه آذر ارغوانی و عدد خوش یمنشان ۳ است . متولدین ماه آذر شخصیت راوی دارند و “من میبینم” شعار آن هاست . سنگ ماه تولد آذر را در مقاله“سنگ ماه تولد من چیه؟” جستجو کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه دی

سمبل ماه دی حیوان بز است و عنصر وجودشان خاک . همچنین ماگنولی ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه دی معروف به “با آرمان تجربه کردن” هستند و ستاره حاکم آن ها ساترن(زحل) است . رنگ محبوب متولید ماه دی ماگنولی و عدد خوش یمنشان ۸ است . متولدین ماه دی شخصیت کاردینالی دارند و “من به کار میگیرم” شعار آن هاست . دی ماهی های عزی،سنگ ماه تولد خود را با مراجعه به مقاله “سنگ ماه تولد” مشخص کنید.

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه بهمن

سمبل ماه بهمن مرد و دلو است و عنصر وجودشان هوا . همچنین نرگس ، گل محبوبشان است و روز شنبه روز مبارکشان . متولدین ماه بهمن معروف به “با آرمان ایده آلیستی” هستند و ستاره حاکم آن ها اورانوس است . رنگ محبوب متولید ماه بهمن آبی آسمانی و عدد خوش یمنشان ۴ است . متولدین ماه بهمن شخصیت ثابتی دارند و “من می دانم” شعار آن هاست . متولدین بهمن می توانند با مراجعه به مطلب “سنگ تولد” سنگ ماه تولد خود را تعیین کنند

سمبل های ماه تولد – نماد و سمبل ماه اسفند

سمبل ماه اسفند حیوان ماهی است و عنصر وجودشان آب . همچنین بنفشه و لی لی ، گل محبوبشان است و روز پنجشنبه روز مبارکشان . متولدین ماه اسفند معروف به “با آرمان تفویض” هستند و ستاره حاکم آن ها نپتون است . رنگ محبوب متولید ماه اسفند سایه آبی و سبز دریایی و عدد خوش یمنشان ۷ است . متولدین ماه اسفند شخصیت راوی دارند و “من باور دارم” شعار آن هاست . آیا میدانید سنگ ماه تولد شما چیست؟ می توانید به مقاله “سنگ ماه تولد” مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.