جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

جواهرات سواروسکی

جواهرات کلیو با المان های سواروسکی اصل ساخت فرانسه و با کارت گارانتی معتبر

ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه دایره ای Wh-n100

ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه دایره ای Wh-n100 جزو ساعت های لوکس به شمار می رود که نگین های فراوان کار شده بر روی آن جلوه ای بسیار چشمگیر به آن بخشیده است. ساعت جزو اکسسوری های بسیار محبوب می باشد و لازم است تا در کنار ساعت های اسپرت، ساعتی زیبا برای استفاده در مجالس نیز داشته باشیم . ساعتهای لوکس و نگین دار گزینه ی مناسبی برای مراسم عروسی شما هستند، همچنین میتوانید آنرا در مراسم و مهمانی های رسمی و خاص استفاده نمایید.

فلز به کار رفته در ساخت ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه دایره ای Wh-n100 از نوع نقره با عیار ۹۲۵ و معروف به نقره استرلینگ است. بند این ساعت حالتی دستبندی دارد ، و در انتهای بند ها و نزدیک به قفل، دانه هایی زنجیری شکل تعبیه شده است تا با درآوردن پین آنها بتوانید سایز ساعتتان را تغییر دهید. موتور ساعت ژاپنی اصل بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و میتواند برای همیشه کارکرد خوبی به شما ارائه دهد.

قفل ساعت نقره زنانه نگین دار مجلسی با صفحه دایره ای Wh-n100 از نوع قفل تاشو بوده و بسیار مستحکم و قابل اعتماد است و شما میتوانید بدون نگرانی از باز شدن ناگهانی آن، این ساعت زیبا را استفاده کنید. صفحه ی این ساعت به شکل دایره می باشد و به خوبی بر روی دست شما جلوه گری میکند. پیشنهاد لوکس گلامور رعایت نکات مربوط به نگهداری از زیورآلات است، تا بتوانید بدون ایجاد خط و خش و یا افت کیفیت از این اکسسوری زیبا لذت ببرید. لوکس گلامور برای رفاه حال شما عزیزان، ساعت های لوکس و نقره ی خود را با ۲ سال ضمانت، همراه با ضمانت نامه کتبی ارائه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.